۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اختصاص مرحله دوم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری

اختصاص مرحله دوم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مقرر شد اواخر تیرماه مرحله دوم اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری عصر پنجشنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به این استان در خردادماه اتفاق افتاد و اولین اعتبار در آذرماه ابلاغ شد که به دلیل شرایط جغرافیای استان عملاً نمی‌شد کاری انجام داد.

وی افزود: در مرحله اول ۷۴ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مقرر شد اواخر تیرماه مرحله دوم اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان اختصاص یابد.

حیدری عنوان کرد: با وحدت، همدلی و کار جهادی باید تلاش کنیم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: برای برون رفت از مشکلات استان تلاش شد یک نقشه راه طراحی و با استفاده از توان نخبگان مسائل را حل کنیم، با ۱۶ هدف، ۳۸ برنامه و ۹۶ راهبرد برای توسعه استان حرکت کردیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اشتغال‌زایی، توسعه صادرات، گسترش کشورهای هدف صادرات محصولات چهارمحال و بختیاری، بهبود معیشت، توزیع عادلانه منابع، تأمین آب پایدار برای طرح‌های کشاورزی و صنعتی، تلاش برای کاهش نرخ تورم، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و… ازجمله راهبردهای مطرح شده هستند.

حیدری بیان کرد: راهبرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد یک میلیون شغل است و سهم چهارمحال و بختیاری ۱۹ هزار فرصت شغلی بود، در حال حاضر در این استان بیش از سهم مشخص شده شغل ایجاد شده است.

کد خبر 5817479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha