۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹

مدیرکل کمیته امداد بوشهر مطرح کرد؛

آمادگی ۲۰۷ مرکز نیکوکاری استان بوشهر برای اجرای طرح نذر و قربانی

آمادگی ۲۰۷ مرکز نیکوکاری استان بوشهر برای اجرای طرح نذر و قربانی

بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از آمادگی ۲۰۷ مرکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد برای طرح نذر و قربانی در روز عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش نذر و قربانی امسال نیز همچون سال‌های گذشته در روز عید قربان با هدف کمک به معیشت با هدف کمک به معیشت نیازمندان و خانواده‌های معزز مورد حمایت امداد به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: این طرح در روز عید قربان به صورت عملی و همزمان با سراسر کشور به اجرا خواهد در آمد.

روشن خاطر نشان کرد: در همین راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج، گروه‌های جهادی، هیأت امنا مساجد، ستادهای نماز جمعه، شوراهای زکات، دهیاری‌ها و مؤسسات خیریه به جذب و جمع آوری نذورات خیرین هم استانی در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی (به ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهرها و روستاهای سطح استان اقدام خواهد کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: تمامی دفاتر کمیته امداد و ۲۰۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و نذورات خیرین و مردم، اعم از گوشت قربانی و یا دام زنده جهت ذبح خواهند بود.

روشن خاطر نشان کرد: کمک‌های نقدی را می‌توان از طریق واریز به حساب های اعلام شده از سوی این نهاد انجام داد.

. وی خاطر نشان کرد: همه نذورات جمع آوری شده، بلافاصله و در کمترین زمان ممکن در بین نیازمندان هم استانی شناسایی شده با اولویت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

کد خبر 5817735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha