۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱

طی یک سال اخیر؛

۲۸۱ زوج در کلاس مشاوره ازدواج شبکه بهداشت عسلویه شرکت کردند

۲۸۱ زوج در کلاس مشاوره ازدواج شبکه بهداشت عسلویه شرکت کردند

بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: در یک سال اخیر ۲۸۱ زوج در کلاس مشاوره ازدواج شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین شایسته نیا بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته ازدواج از ۳۰ خرداد لغایت ۴ تیرماه با شعار «ازدواج آسان و آسمانی»، فعالیت‌های شبکه بهداشت و درمان عسلویه برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

شایسته نیا تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ بالغ‌بر ۲۸۱ زوج از تمامی نقاط شهرستان عسلویه و استان‌های هم‌جوار در کلاس مشاوره ازدواج شهرستان شرکت کرده و از آموزش‌های آشنایی با مبانی حقوق، باروری، پیشگیری از سقط و … بهره‌مند شده‌اند.

وی توجه به مسائل و مشکلات جوانان در اجرای ازدواج آسان را امری بالقوه دانسته و ادامه داد: بیش از پنج هزار نفر از جمعیت شهرستان عسلویه قشر جوان مجرد هستند که سه هزار و ۸۰۰ نفر از آن‌ها را جمعیت مردان تشکیل می‌دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اجرای فعالیت‌های هفته ازدواج را غنیمتی برای ترویج ازدواج برشمرده و اعلام کرد: برنامه‌های متنوعی در سطح مراکز خدمات جامع سلامت و ستاد شهرستان ازجمله نشست خانواده محور با موضوع ازدواج جوانان، معرفی تصویری آداب، رسوم و سنت‌های محلی ازدواج در شهرستان، برگزاری کارگاه‌های سه‌گانه قبل، حین و بعد از ازدواج در هفته ازدواج، تقدیر از مزدوجین کلاس مشاوره ازدواج و کارکنان ازدواج کرده و … برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا رسیده است.

شایسته نیا اظهار داشت: یکی از سنت‌های خوب شهرستان عسلویه ترویج فرهنگ ازدواج دسته‌جمعی هست که هرساله توسط مسئولان شهرستان در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5818801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha