۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷

فرماندار ساری:

چهاربانده شدن محور ساری - تاکام از اولویت‌ها است

چهاربانده شدن محور ساری - تاکام از اولویت‌ها است

ساری- فرماندار شهرستان ساری چهاربانده شدن محور ساری - تاکام را از جمله پروژه های اولویت دار شهرستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت شامگاه شنبه در جلسه آخرین وضعیت راه‌های شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری، هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی گفت: دولت مردمی سیزدهم در راستای تحقق آرمان شهر اسلامی با تکیه بر عمران و آبادانی، تسهیل زندگی مردم، دسترسی همگانی و توزیع عادلانه امکانات و رعایت موازین اخلاقی گام بر می‌دارد.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره به اینکه از ۸۱۷ کیلومتر طول راه‌های روستایی شهرستان، ۵۹۶ کیلومتر آسفالت است، افزود: اولویت ما در شهرستان ساری، ایمن سازی راه‌ها و نهضت خدمات رسانی آسفالت روستایی است.

فرماندار شهرستان ساری ضمن اشاره به آخرین وضعیت راه‌های شهری و روستایی به تفکیک بخش‌ها گفت: چهارخطه کردن محور ساری-تاکام، تکمیل کنارگذر شمالی ساری و تقاطع‌های غیر همسطح، احداث پل گلورد، تعریض محور پنبه زارکتی-لاریم و تثبیت رانش راه‌های بخش دودانگه و چهاردانگه از جمله پروژه‌های الویت دار و در دست اقدام ما در شهرستان ساری است که با شناسنامه دار کردن تمامی این پروژه‌ها و برنامه ریزی اصولی به سمت ادامه روند عملیات اجرایی آن حرکت می‌کنیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه استاندار محترم و تشکر از همدلی و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان ساری افزود: برنامه ریزی جهت نوسازی ناوگان راهداری شهرستان، احداث و تجهیز راهدارخانه سه راه فولادمحله و سه راه تاکام، فعال سازی دوربین‌های ثبت تخلفات و مناسب‌سازی پل‌های عابر پیاده از جمله اقدامات مورد نیاز و الویت دار ما در شهرستان ساری است.

محمدعلی نوبخت در پایان افزود: کل اعتبار در اختیار کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۱، ۱۷۳ میلیارد تومان بوده است که اعتبار پیش‌بینی شده برای فصل حمل و نقل، ۴۶ میلیارد تومان برای ۴۳ پروژه بوده است که تاکنون ۳۳ میلیارد تومان (۷۲ درصد) اعتبار تخصیص یافته است. همچنین اعتبار مصوب از محل مدیریت بحران نیز ۶۴/۸ میلیارد تومان بوده است که ۵۰ درصد از آن تخصیص یافته است.

کد خبر 5818972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha