۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

کشف حدود ۳ تن مواد مخدر در البرز

کشف حدود ۳ تن مواد مخدر در البرز

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۹۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند اظهار کرد: از مجموع مواد کشف شده ۷۱۴ کیلوگرم در داخل استان و ۲ هزار و ۲۴۱ کیلوگرم طی عملیات مشترک با سایر استان‌های بوده است.

وی افزود: در این مدت ۱۷۲ قاچاقچی، یک هزار و ۹۷۶ توزیع و نگهدارنده مواد مخدر دستگیرشده و ۷۴۶ خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت سه هزار و ۱۶ معتاد متجاهر در استان البرز جمع آوری شده و به اردوگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.

سردار هداوند به طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و افزود: طرح جمع‌آوری این معتادان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و در صورت وجود ظرفیت‌های مناسب، پلیس آمادگی کامل برای جمع‌آوری آنها در کم‌ترین زمان را دارد.

این مقام انتظامی افزود: طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر با جدیت در سال جاری نیز استمرار می‌یابد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد که یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر با مراقبت بیشتر از فرزندان خود هستند.

سردار هداوند از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاعات در خصوص عرضه و فروش مواد مخدر مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد نا امن شود.

کد خبر 5820410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha