۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

مدیر کل گمرکات کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی ارزش کالاهای صادراتی گمرکات پرویزخان و سومار

افزایش ۳۰ درصدی ارزش کالاهای صادراتی گمرکات پرویزخان و سومار

کرمانشاه- مدیرکل گمرکات کرمانشاه از رشد ۲۲ و ۳۰ درصدی ارزش کالاهای صادراتی گمرکات پرویزخان و سومار خبر داد.

علی اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری از طریق گمرک پرویزخان ۲۵۸ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۳۶۷ دلار کالای صادراتی به وزن ۶۵۷ هزار و ۷۷۱ تن به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: مجموع کالاهای صادراتی از گمرک پرویزخان در سه ماه گذشته از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از حیث ارزش رشد ۲۲ درصدی و از لحاظ وزن افزایش ۳۹ درصدی داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه به عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک پرویزخان اشاره و تصریح کرد: کلینکر سیمان، میوه و تره بار، ورق فولادی، میلگرد ساده و آجدار، کولر آبی، انواع کاشی، محصولات پلاستیکی، کیک و بیسکویت از جمله کالاهای صادر شده از مرز پرویزخان از ابتدای سال تاکنون بوده است.

عباس زاده همچنین به ارزش کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار تاکید و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۶۹ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۲۴ دلار به وزن ۳۶۹ هزار و ۱۷۶ تن صادرات از این مرز صورت گرفته که این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش رشد ۳۰ درصدی و از لحاظ وزنی ۲۳ درصد افزایش داشته است. وی عنوان کرد: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار شامل میلگرد آجدار، کاشی، سنگ مرمریت، تخم مرغ، عایق رطوبتی، کارتن خالی، ظروف یکبار مصرف، لبنیات و… بوده است.

کد خبر 5820489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha