۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس خبر داد؛

همزمان با عید غدیر شاد پیمایی در شیراز برگزار می شود

همزمان با عید غدیر شاد پیمایی در شیراز برگزار می شود

شیراز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری شاد پیمایی و جشن های خیابانی همزمان با عید غدیر در شیراز خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که قرار است در استان فارس اجرایی شود برگزاری جشن ۱۵ هزار نفری مردم شیراز همزمان با عید غدیر است.

وی افزود: روز جمعه همزمان با عید غدیر شاد پیمایی و جشن خیابانی از میدان شهرداری به سمت حرم احمد بن موسی (ع) همراه با شاد خوانی برگزار می‌شود و در این مسیر موکب‌ها از مردم پذیرایی می‌کنند.

او اضافه کرد: همزمان با عید غدیر خم نیز در ۱۵۰ نقطه شیراز و ۱۲ پارک پر جمعیت این شهر جشن غدیر و ولایت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: جشن باشکوهی نیز روبروی مجتمع خلیج فارس در شهرک گلستان با حضور نوجوانان و ابوذر روحی مداح کشوری برنا مه ریزی شده که زمان دقیق آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

ملک مکان ادامه داد: تهیه و توزیع ۵۰۰ هزار اطعام علومی از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه ولایت و امامت فارس اجرایی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: باید فرارسیدن عید امامت و ولایت در شهر شیراز کاملاً محسوس باشد و در این راستا غیر از شهرداری و نهادهای دولتی مردم نیز در آذین بندی شهر مشارکت کنند.

کد خبر 5821804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha