۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ:

جشن ۲ کیلومتری عید غدیر در کبودرآهنگ برگزار می‌شود

جشن ۲ کیلومتری عید غدیر در کبودرآهنگ برگزار می‌شود

همدان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر در کبودرآهنگ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های جشن عید غدیر در کبودرآهنگ اظهار داشت: برگزاری برنامه بزرگ مهمانی عید غدیر، پیاده‌روی دو کیلومتری و کاروان شادی با همکاری کسبه، بازاریان و راه‌اندازی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در مسیر ورودی‌های پیاده‌روی شهر و روستاهای کبودرآهنگ تدارک دیده شده که از مسافرین پذیرایی کنند.

وی افزود: همچنین طبخ و توزیع غذا، پخش شیرینی و شربت، برپایی غرفه‌های فرهنگی کودک، نوجوان و جوان و غرفه‌های حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای جشن بزرگ غدیر در شهرستان کبودرآهنگ است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ با اشاره مشارکت مردم گفت: برپایی و برگزاری این جشن، کاملاً مردمی بوده همچنین از مجموعه‌ها و سازمان‌های دولتی نیز درخواست شده تا در امر پشتیبانی این برنامه به گروه‌های مردمی کمک‌رسانی کنند.

حجت‌الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ها برای این ایام، برگزاری جشن در پارک لاله به مدت ۱۵ شب همراه با سخنرانی و جنگ شادی، ذبح قربانی در چند روستا، توزیع و پخش بیش از ۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر، نصب پرچم بر سر در خانه‌ها و مساجد، برگزاری کاروان‌های شادی همراه با برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی در روستاهای شهرستان کبودرآهنگ است.

کد خبر 5822759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha