۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا - تایلند

ایران مقابل ژاپن شکست خورد/ پای شاگردان حسین عبدی به فینال نرسید

ایران مقابل ژاپن شکست خورد/ پای شاگردان حسین عبدی به فینال نرسید

دیدار نیمه نهایی جام ملت های فوتبال نوجوانان آسیا با شکست تیم ایران مقابل ژاپن همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی فوتبال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ امروز بین تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن برگزار شد که با شکست ۳ بر صفر ایران همراه بود.

شاگردان حسین عبدی در حالی مقابل ژاپن قرار گرفتند که یعقوب براجعه و ابوالفضل زلیخایی دو بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

ملی پوشان نوجوان ایران در حالی بازی را آغاز کردند که ژاپنی‌ها توپ و مالکیت را در اختیار داشتند و در دقیقه ۱۰ توانستند گل نخست خود را توسط «یادا» به ثمر برسانند.

بازیکنان ایران در ادامه روی اشتباه دروازه بان ژاپن فرصت گلزنی داشتند اما فرصت سوزی کسری طاهری مانع از کشیدن بازی به تساوی شد. سپس بازهم نوبت ژاپنی‌ها شد که روی اشتباه خط دفاعی ایران گل دوم را توسط «کهی» به ثمر برسانند.

پس از این گل استراتژی عبدی تهاجمی‌تر شد تا موقعیت‌هایی را روی دروازه ژاپن ایجاد کنند اما نوجوانان ایران نتوانستند دروازه ژاپن را باز کنند و با شکست دو بر صفر نیمه اول را تمام کردند.

نیمه دوم با احاطه کامل بازیکنان زیر ۱۷ سال ایران روی دروازه ژاپن همراه شد اما شدت بالای رعد و برق‌ها باعث توقف ۱۰ دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۵۵ شد.

پس از این اتفاق بازیکنان ایران بار دیگر با سانترهای بلند روی دروازه حریف قصد گلزنی داشتند اما هیچیک از آنها تبدیل به گل نشد تا ژاپنی‌ها روی یکی از تک موقعیت‌های خود در نیمه دوم روی ضربه ایستگاهی گل سوم را توسط «ساتو» در دقیقه ۷۸ دریافت کردند تا با وجود صعود به جام جهانی نوجوانان پایان تلخی را در جام ملت‌های زیر ۱۷ سال تجربه کنند.

شایان ذکر است دیدار دیگر نیمه نهایی بین تیم‌های نوجوانان ازبکستان و کره جنوبی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

ایران پیش از این با صعود به جمع چهار تیم برتر قاره آسیا، جواز حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان که چند ماه دیگر در اندونزی برگزار می‌شود را کسب کرد.

کد خبر 5823273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha