۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع):

محرومیت زدایی از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری می‌کند

محرومیت زدایی از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری می‌کند

کرمانشاه- معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به نگاه ویژه دولت، مجلس و سپاه به موضوع محرومیت زدایی گفت: محرومیت زدایی از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال الدین آبرومند صبح جمعه در نشست امضای تفاهم نامه محرومیت زدایی بین استانداری کرمانشاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که با حضور فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، قرارگاه نجف و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با کمک نهادهایی مانند بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و… پای کار محرومیت زدایی از کشور در حوزه‌های مختلف آمده است.

وی افزود: جامعه هدف قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و افراد کم برخوردار است که برای حل مشکلات آنها و جلوگیری از مهاجرت خانواده‌ها از روستا به شهر گام بر می‌دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: مسکن یکی از موضوعات بسیار مهم برای خانواده‌ها کم برخوردار و مددجویان است که اگر بتوانیم این موضوع را حل کنیم بخش قابل توجهی از مشکلات خانواده‌های کم برخوردار رفع می‌شود.

آبرومند ادامه داد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در بحث محرومیت زدایی در نقطه‌ای که لازم باشد حضور می‌یابد و امروز مصوباتی در حوزه آبرسانی، راه، سلامت و بهداشت، مسکن، اشتغال و… به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم از مهاجرت روستا به شهر جلوگیری کنیم، گفت: تمام اقدامات انجام گرفته در روستاها و خدمت رسانی به مردم باید منجر به ثروت آفرینی و اشتغال پایدار شود زیرا عمده مشکل ما مهاجرت روستا به شهر است و در این راستا سعی کرده‌ایم خدمات را به دل روستاها ببریم.

آبرومند عنوان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با نگاه ویژه فرمانده سپاه پاسداران و دولت سیزدهم و شخص حجت الاسلام رئیسی آغاز به کار کرد و بسترهای قانونی آن نیز توسط مجلس شورای فراهم شد و برای نخستین بار ردیف محرومیت زدایی به این قرارگاه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به صورت جهادی به میدان آمده است، گفت: نباید برای انجام پروژه‌های محرومیت زدایی درگیر فرآیندهای پیچیده و طولانی اداری شویم و از مدیران اجرایی استان کرمانشاه تقاضا داریم جهادی پای کار باشند تا ثمرات این تفاهم نامه مشخص شود.

کد خبر 5823562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha