۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۹:۲۵

نماینده مردم ورامین در مجلس:

حقوق بشر بهانه آمریکا برای جنگ افروزی وکسب ثروت ومنابع کشورها است

حقوق بشر بهانه آمریکا برای جنگ افروزی وکسب ثروت ومنابع کشورها است

ورامین- نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق بشر بهانه آمریکا برای جنگ افروزی و کسب ثروت و منابع کشورها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی شامگاه جمعه در مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای احمدآباد وسط ورامین گفت: امروز چهره نقابدار آمریکا و فریبکارانه آنها برای همه آشکار شده است و مدعی حقوق بشر بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیا شناخته شده است و جنگ‌هایی که به بهانه دفاع از مردم انجام می‌دهند بردن ثروت و منابع کشورها به نفع خودشان است.

وی افزود: امریکایی‌ها در کشورهای اطراف ما به بهانه نجات مردم زندان‌های مخوفی را تشکیل دادند و در کشور ژاپن نیز صدها هزار نفر را با بمب اتمی از بین بردند و متأسفانه سازمان ملل نیز مستعمره این کشور شده است و فقط بیننده جنایات این کشور شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی وضع قانون حقوق بشر در سازمان ملل را برای خوش آمدن کشور آمریکا در دنیا دانست و تصریح کرد: منشور حقوق بشر در ۳۰ ماده تنظیم شد ولی هیچکدام از این قوانین اجرایی نشد و فقط در کلام اینها مدعی حمایت از ملت‌ها و مردم هستند ولی هیچ گونه پایبندی به آن ندارند.

نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد با اشاره جنایت اخیر کشور سوئد در هتک حرمت به قرآن کریم گفت: کشور سوئد نقض آشکار حقوق بشر را انجام می‌دهد و همین منشوری که خودشان نوشتند را به آن پایبند نیستند و ادعای آنها پوشالی است و با حمایت کشور آمریکا که مدعی حقوق بشر است این جنایات صورت می‌گیرد و به ارزش‌های دو میلیارد مسلمان جسارت می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منافقینی که ده‌ها جنایات در کشور ما انجام دادند در پناه چه کسانی هستند و اروپایی‌ها به آنها اجازه سخنرانی در پارلمان‌ها خود می‌دهند در حالی که ما مردم ایران زخم خورده این گروهک هستیم و اینها تناقضات آشکار حقوق بشر توسط مدعیان آن است.

وی تصریح کرد: امروز باید چهره واقعی آمریکا و هم دستان آن نسبت به حقوق بشر آشکار و تبیین شود و وظیفه اصلی دلسوزان افشای سراب غربی‌ها برای نسل جوان است که بدانند چه بر سر ملت ایران توسط این گرگ‌هایی در لباس گوسفند هستند آمده است.

کد خبر 5824068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha