۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

فرمانده نداجا:

دسترسی آسان و سریع در احداث بیمارستان کنارک مورد تاکید بوده است

دسترسی آسان و سریع در احداث بیمارستان کنارک مورد تاکید بوده است

کنارک- فرمانده نداجا گفت: دسترسی آسان و سریع ساکنان منطقه، در احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش در کنارک مورد تاکید بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه سفر به کنارک در گفتگو با خبرنگاران، افزود: بیمارستان بین‌المللی ۹۶ تختخوابی نبوت کنارک در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مَکُران و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیروی دریایی ارتش و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فضایی به وسعت پنج هکتار به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف تخصصی و فوق‌تخصصی شامل اورژانس، کلینیک تخصصی، بخش‌های بستری زنان، مردان و اطفال، جراحی داخلی، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو، فیزیوتراپی، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه و دندانپزشکی و بخش‌های آموزشی شامل آمفی تئاتر، کتابخانه، پاویون و کلاس‌های درسی هست که به منظور آموزش در جنب این بیمارستان طراحی و احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این منطقه از استان سیستان و بلوچستان، بیمارستانی با این امکانات و وسعت وجود نداشته که این اتفاق می‌تواند تأثیر بسزایی در رشد حوزه سلامت و بهداشت و درمان منطقه داشته باشد.

وی تاکید کرد: بنای بیمارستان ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش در کنارک در نقطه‌ای احداث شده که امکان دسترسی آسان و سریع برای عموم مردم در تمام ایام هفته به صورت شبانه‌روز میسر باشد.

کد خبر 5827248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha