۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر خبر داد؛

واریز ۹۲۸ میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌های استان بوشهر

واریز ۹۲۸ میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌های استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از واریز ۹۲۸ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امیری‌نژاد عصر چهارشنبه در همایش روز شهرداری و دهیاری در بوشهر اظهار داشت: سال قبل ۹۲۸ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان برای توسعه طرح‌های عمرانی و زیرساختی واریز شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر تعداد دهیاری‌های استان بوشهر را ۳۹۳ دهیاری ذکر کرد و افزود: طرح‌های عمرانی و درآمدزایی دهیاری‌ها در استان بوشهر امسال افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم در حوزه عمرانی به استان ابلاغ و تخصیص یافته است گفت: اعتبارات لازم برای توسعه طرح‌های عمرانی اختصاص یافته و باید در جذب اعتبارات و تکمیل طرح‌ها تلاش جهادی شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از الحاق اراضی جدید به روستاهای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای توسعه طرح‌های ساخت مسکن، اراضی مختلف به محدوده روستاها الحاق یافته است.

امیری‌نژاد با بیان اینکه اعتبارات لازم در حوزه عمرانی به استان ابلاغ و تخصیص یافته است گفت: اعتبارات لازم برای توسعه طرح‌های عمرانی اختصاص یافته و باید در جذب اعتبارات و تکمیل طرح‌ها تلاش جهادی شود.

وی توجه به برنامه اجتماعی و فرهنگی در روستاها را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با تنش‌های فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌ها توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی در روستاها شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر خدمات‌رسانی به مردم را از اهداف تأسیس دهیاری‌ها نام برد و گفت: توسعه طرح‌های آبرسانی در روستاها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

در این جلسه تعدادی از دهیاران و شهرداران استان به بیان مشکلات و اقدامات انجام شده پرداختند.

کد خبر 5828715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      0 0
      اگر واریز میکنید کدوم بازرسی انجام میشود که این پولها را کجا مصرف کرده اند آیا مردم آن روستا خبری هم از این بودجه ها دارند جواب قطعا خیر است. آیا بازرسان بدون خبر به روستاها رفته اند که ببینند این بودجه ها که به دهیاران داده میشود در روستا خرج میشود یا روستائیان از وجود این بودجه ها خبر دارند، خیر