۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳

امام جمعه موقت اصفهان:

غربی‌ها از رواج اسلام در کشورهای خود می‌ترسند

غربی‌ها از رواج اسلام در کشورهای خود می‌ترسند

اصفهان – امام جمعه موقت اصفهان گفت: غربی‌ها از رواج اسلام در کشورهای خود می‌ترسند و می‌دانند که به زودی دنیای بشریت در سایه پرچم اسلام قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک عید بزرگ غدیر؛ این واقعه را بر اساس روایات و مستندات یک قضیه حتمی خواند و اظهار داشت: شیعه و سنی به این رویداد اعتقاد دارند.

وی با بیان اینکه دنیاپرستی‌ها و جاه‌طلبی‌ها در دنیای اسلام تفرقه ایجاد کرد، افزود: امروز عیدالله اکبر، عید غدیر خم است؛ باید نسبت به بزرگداشت این عید همواره توجه داشته باشیم و آن را گرامی بداریم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه از کتب اهل تسنن در کتاب الغدیر علامه امینی روایات معتبری آمده است که به غدیر خم و ولایت و حکومت امیرالمومنین (ع) اشاره دارد، افزود: در تفسیر نورالثقلین ۱۰ روایت از اهل تسنن راجع به حکومت امام علی (ع) نقل شده است.

وی با بیان اینکه تنها یک قطره از دریای علوم امیرالمومنین (ع) برای بشر باقی ماند که همان نهج‌البلاغه است، اضافه کرد: دشمن می‌خواهد به فکر و عقیده مردم ما تجاوز کند، دشمنی که در جنگ تحمیلی شکست خورد و در جنگ ترکیبی موفق نشد، امروز می‌خواهد با ایجاد فرقه‌ها و مذاهب جدید مردم مؤمن و انقلابی را از راه مستقیم خود خارج کنند.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه امروزه تنها کشوری که در مقابل کشورهای مستکبر، جنایتکار، استعمارگر و ظالم آمریکا و انگلیس ایستاد، ایران شیعه بود، ادامه داد: امروز ما به سازمان شانگهای پیوسته‌ایم و این افتخار بزرگی است.

وی با محکوم کردن هتک حرمت قرآن در سوئد نیز ابراز داشت: شر تمام اهانت‌هایی که قرآن شد قطعاً به خودشان برمی‌گردد، بر همین اساس دولت‌های غربی بدانند که اسلام به زودی سراسر جهان را فتح خواهد کرد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: غربی‌ها از رواج اسلام در کشورهای خود می‌ترسند و می‌دانند که به زودی دنیای بشریت در سایه پرچم اسلام قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه آینده از آن ما است، البته مشکلات داریم و دشمن آرام ننشسته است، افزود: ما می‌دانیم که موفقیت در دست ما است و خانه‌ای نمی‌ماند که نوای اشهدان محمد رسول‌الله در آن نپیچد.

کد خبر 5829930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha