۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

بعد از ده روز ارائه خدمات ؛

امشب، پایان خدمات موکب روضه الزینب(س)خواهد بود +فیلم

امشب، پایان خدمات موکب روضه الزینب(س)خواهد بود +فیلم

موکب روضه الزینب (س) از ده روز قبل از عید غدیر در بخش‌های مختلفی همچون پذیرایی عکاسی، کودکان و نوجوانان خدمات متنوعی را ارائه کرده و امشب آخرین شب برپایی این موکب است.

به گزارش خبرنگار مهر، عید غدیر چند سالی است که حال و هوای دیگری پیدا کرده و مردم ایران سعی در بزرگداشت بیشتر این عید و اطعام و اکرام شیعیان و محبین امیرالمومنین (ع) دارند. هیئت‌ها خواستگاه اصلی باز تعریف چنین حرکت‌هایی هستند بر همین اساس اکرام و اطعامی که در روز عید غدیر تاکید ویژه ای بر روی آن شده است توسط مردم به صورت گسترده ای انجام می‌شود.به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت، موکب روضه الزینب (س) به مدت ده روز به ارائه خدمات و اطعام مؤمنین پرداخته است.

بنا به گفته مسئولان موکب روضه الزینب (س) به مدت چهارده سال بنا شده است و از ده روز قبل از عید غدیر در بخش‌های مختلفی همچون پذیرایی عکاسی، کودکان و نوجوانان خدمات متنوعی را ارائه می‌کند.در بخش پذیرایی کباب ترکی، کباب کوبیده، چلو خورشت، تخم مرغ از جمله غذاهایی است که با آنها از مردم پذیرایی می‌شود. همچنین بخش سمنو و چایی، قهوه نیز برای عموم شهروندان سرو می‌شود.در بخش کودکان نیز نقاشی‌های آموزشی مذهبی همراه با اهدای جوایزی برای آنان یاد و خاطره خوبی بجای می‌گذارد. همچنین در بخش عکاسی نیر عکس کودکان چاپ شده و در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

روزانه یکصد نفر به صورت واحد مشغول به ارائه خدمات هستند و در طول روزانه نزدیک به شش هزار پرس لقمه و غذا برای علاقه مندان به امیر المومنین (ع) تهیه می‌شود.این موکب در میدان شهدا ابتدای خیابان پیروزی تا امشب شنبه ۱۷ تیر ماه دایر خواهد بود.

کد خبر 5830112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha