۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹

در دهه امامت و ولایت؛

۳۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان بوشهر برگزار شد

۳۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت بیش ۳۰۰ برنامه فرهنگی در ۶۶ کتابخانه عمومی استان بوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه از مجموع این برنامه‌ها، ۱۵ برنامه به صورت استانی و ۲۹۳ برنامه در سطح منطقه‌ای اجرا شد، هدف از برگزاری این برنامه‌ها را ترویج فرهنگ غدیر و کتابخوانی و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر فرصتی برای تبیین مبانی اعتقادی اسلام به ویژه شیعه که بسترساز حاکمیت مهدوی است می‌باشد و در واقع شناساندن جایگاه امامت و ولایت به نسل کنونی و فردای جامعه است.

وی تصریح کرد: مسابقات کتابخوانی با موضوعات غدیر شناسی و امامت، پویش مجازی غدیر، مسابقات نقاشی، مشاعره، نشست‌های کتابخوانی، نمایشنامه خوانی، عصر شعر آئینی، پویش دلنوشته با موضوع غدیر، معرفی کتاب، نمایشگاه کتاب، مسابقات داستان گویی و شعر خوانی و خاطره نویسی از مهمترین عناوین برنامه‌های برگزارشده در طول این دهه در کتابخانه های عمومی استان بود.

راهب با اشاره به استقبال مطلوب از این برنامه‌ها، افزود: در این برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه های عمومی شاهد مشارکت و استقبال مطلوب اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان بودیم.

کد خبر 5830754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha