۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۸:۴۷

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر در مانه و سملقان

دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر در مانه و سملقان

بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه، ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم طرح امنیت محله محور با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه در این طرح مأموران بعد از شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان، بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند، افزود: در این رابطه ۹ منزل که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند مورد شناسایی و بازرسی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این منازل مقدار ۴۸۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد، تصریح کرد: دستگیری ۴ نفر خرده فروش و جمع آوری ۸ نفر معتاد متجاهر نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بود.

مهران فر خاطر نشان کرد: وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است فلذا شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5831362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha