۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۷:۳۶

تجلیل از نیم قرن خدمات شاعر و مداح اهل بیت (ع) در مازندران

تجلیل از نیم قرن خدمات شاعر و مداح اهل بیت (ع) در مازندران

بابل- حاج «محمد محسن زاده گنجی» مداح و شاعر اهل بیت (ع) با حضور معاون هماهنگی استان های سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از نیم قرن خدمات حاج محمد محسن زاده گنجی، مداح و شاعر اهل بیت (ع) شامگاه یکشنبه با حضور حجت الاسلام ناصر شکریان معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از شاعران ملی و استانی تقدیر شد.

در این مراسم لوح تقدیری از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی توسط حجت الاسلام شکریان به استاد حسن زاده گنجی اهدا شد. در بخشی از این لوح آمده است: خادمی آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، مدال افتخار و سرودن اشعار دینی و انقلابی توفیق بزرگی است. همچنین تربیت شاگردان در تراز انقلاب اسلامی نشان عمر با برکت جنابعالی است که خداوند متعال نصیبتان کرده است و چون دری گرانبها در سطح استان علوی مازندران و کشور تلالو داشته‌اید.

در ادامه این پیام آمده است: تجلیل از مقام جنابعالی به عنوان مداح شاخص و شاعر انقلابی، استاد توانمند و صاحب نظر و رزمنده دلاور بسیار ارزشمند، شایسته و بایسته است و وظیفه خود می‌دانم از از زحمات و خدمات بی شائبه شما در بیش از نیم قرن مداحی، شعر و شاعری، تربیت شاعران و مسئولیت چند دوره کانون مداحان و بنیاد دعبل استان مازندران تقدیر و تشکر کنم.

تجلیل از مداح شهید سردار علیجان ابراهیمی در همایش مداحان استان

در حاشیه همایش تخصصی مداحان استان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن نوشیروانی دانشگاه فنی مهندسی بابل برگزار شد از خانواده مداح شهید علیجان ابراهیمی تجلیل به عمل آمد.

همچنین در همایش تخصصی مداحان استان که با همکاری مجمع الاحرار، سازمان تبلیغات اسلامی و کانون بسیج مداحان و بنیاد عبل خزایی استان برگزار شد، با حضور استاد غلامحسین سازگار و مهدی سماواتی از اساتید ستایشگری کشور، از خانواده شهید مداح علیجان ابراهیمی تجلیل به عمل آمد.

شهید علیجان ابراهیمی از پاسداران انقلاب اسلامی بود که در سال ۱۳۴۴ در بابل متولد و بعد از مجروحیت در سال ۱۳۶۷ در شلمچه (سه راه مرگ) به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از ۹ سال با بدرقه اهالی بابل در گلزار زادگاهش در محله بازگیرکلا به خاک سپرده شد.

همسرش نقل کرد: «در آخرین مرخصی، شبانه‌روزش به دعا و قرائت قرآن می‌گذشت. یک شب وصیت‌نامه‌اش را نوشت و شب بعد برایم خواند. روز اعزام، بچه‌ها جلویش را گرفتند تا نرود. با اینکه دل کندن از آن‌ها برایش خیلی سخت بود، به من گفت: جلوی‌شان را بگیر تا مانع رفتنم نشوند.

کد خبر 5832193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha