۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۲

همزمان با هفته‌ عفاف و حجاب:

بانوان شاغل در پارس جنوبی تجلیل شدند

بانوان شاغل در پارس جنوبی تجلیل شدند

بوشهر- همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب و در راستای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه، بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی با شاخه گل و رزق معنوی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام مجتمع گاز پارس جنوبی عصر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: همزمان با اولین روز از هفته حجاب و عفاف آئین اهدای شاخه گل برای بانوان شاغل و پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی اهدا شد.

محمد امین حیدری گفت: هفته جاری در تقویم رسمی کشور ما، هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است. توجه به مقوله حجاب و جایگاه آن در جامعه از اهمیت خاص و بلندمرتبه‌ای در دین مبین اسلام برخوردار است.

وی ادامه داد: امروز بانوان فعال، پرتلاش و نوآور مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر حجاب اسلامی و پیاده‌سازی اخلاق اسلامی در محیط کار توانسته‌اند شکوفایی، اقتدار و عزت کشور را در سنگر اقتصادی به ارمغان بیاورند و نقش کلیدی و بسیار مهمی در این مسیر داشته باشند.

حیدری گفت: در حال حاضر دشمن حجاب و عفاف که یکی از عوامل اقتدار ملی نیز هست را نشانه گرفته و بانوان ارزشمند جامعه ما نقشه‌ی دشمنان را سرنگون خواهند کرد و در قدرت نمای فرهنگی پیروز میدان خواهند بود.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز بیان کرد: یکی از قوای مطمئن و قدرتمندی که در پیشبرد انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده است قدرت عظیم مادران، همسران و زنان با ایمان و باعفت در سطح جامعه بوده که این مهم در دوران هشت‌سال دفاع مقدس و امروز نیز در جبهه‌ی اقتصادی کشور خودنمایی می‌کند.

ابوالحسن بی‌باک ادامه داد: بانوان متخصص، نوآور و خلاق مجتمع گاز پارس جنوبی هم پابه‌پای مردان متخصص در پایتخت تولید گاز کشور برای اعتلای این صنعت ماندگار با تمام تلاش حرکت می‌کنند و این کار بزرگ نشان از ایمان قوی و پایبندی به دستورات الهی است.

وی تصریح کرد: توانمندی زنان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی در عرصه صنعت نفت در کنار نقش آنها در کانون خانواده ستودنی و شایسته‌ی تقدیر و ستایش است.

کد خبر 5835231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha