۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۸

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

مازندران نیازمند مارینای ساحلی است/ ساماندهی شناگاه‌ها

مازندران نیازمند مارینای ساحلی است/ ساماندهی شناگاه‌ها

ساری- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران برنامه ریزی برای ایجاد مارینای ساحلی را در استان ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی صبح پنجشنبه در نشست ساماندهی سواحل با بیان اینکه مردم به مازندران علاقمند هستند زیرا این استان جاذبه‌های زیادی برای مسافران و گردشگران دارد، گفت: درصد بالایی از مسافران وارده به استان را پایتخت نشینان تشکیل می‌دهند و لازم است شهرداری تهران به عنوان معین، به مازندران در خدمات رسانی کمک کند.

وی با اظهار این که سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون اقامت - شب در مازندران ثبت می‌شود، گفت ۷۵ میلیون اقامت در خانه‌های دوم این افراد است و این نشان می‌دهد که بیشتر این مسافران در استان دارای خانه دوم هستند.

وی با بیانی که وضعیت شناگاه ها، سرویس‌های بهداشتی در ساحل مازندران برازنده نیست، گفت: ساماندهی این وضعیت مطالبه عمومی محسوب می‌شود و تقاضا داریم در حوزه ساماندهی اولیه ساحل به مازندران کمک شود.

توکلی به تفاهمنامه بین استان‌های ساحلی و رئیس سازمان امور اراضی اشاره کرد و گفت: قرار شد شناگاه‌های استان و طرح‌های ساحلی ساماندهی و به فضاهای دائمی تبدیل شود از این رو نیازمند تأمین کانکس‌هایی هستیم که مجهز به سرویس‌های بهداشتی، دوش و رختکن و غیره باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ایجاد مارینای ساحلی را در استان لازم دانست و گفت: لازم است در هر ۲۵ کیلومتر نوار ساحلی یک مارینای ساحلی داشته باشیم.

کد خبر 5835374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha