۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷

فرمانده سپاه استان بوشهر:

۲۹۰ میلیارد تومان در طرح‌های محرومیت‌زدایی استان بوشهر هزینه شد

۲۹۰ میلیارد تومان در طرح‌های محرومیت‌زدایی استان بوشهر هزینه شد

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۲۹۰ میلیارد تومان در طرح‌های محرومیت‌زدایی استان بوشهر هزینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراکز درمانی، فروشگاه‌ها، فضاهای ورزشی و آموزشی زیر مجموعه سپاه استان بوشهر به آحاد جامعه ارائه خدمات می‌کند

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: امسال طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاطی که شناسایی شده بر اساس اعتبارات مصوب اجرایی شده است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان از سوی سپاه پاسداران استان بوشهر در طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کم برخوردار و محروم سرمایه‌گذاری شد.

رزمجو بیان کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان را یکی از مأموریت‌های مهم سپاه دانست و اظهار داشت: در راستای رسالتی که بر اساس قانون و مقررات بر عهده سپاه پاسداران قرار گرفته اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف محروم است.

توسعه ساخت مسکن

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی بیرون مجموعه سپاه و ساخت مسکن شخصی برای کارکنان درون سپاه مورد توجه ویژه قرار گرفته است، گفت: تاکنون واحدهای مسکونی مختلفی برای مددجویان، نیازمندان و کارکنان سپاه در استان بوشهر ساخته و تحویل داده شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر پروژه ۳۰۶ واحد مسکونی کارکنان سپاه استان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در راستای طرح ملی نهضت مسکن، هماهنگ با برنامه‌های دولت، رده‌های مختلف سپاه و بانک‌ها ساخت ۳۰۶ واحد مسکونی ویژه کارکنان سپاه استان بوشهر آغاز شده است.

رزمجو اضافه کرد: در کنار اجرایی شدن ساخت ۳۰۶ واحد مسکونی در منطقه تنگک بوشهر، با مشارکت خیرین یک درمانگاه در این منطقه طراحی شده است.

کد خبر 5835523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha