۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اعلام کرد؛

کشف ۲۶ قبضه سلاح جنگی و شکار غیر مجاز در هرمزگان

کشف ۲۶ قبضه سلاح جنگی و شکار غیر مجاز در هرمزگان

بندرعباس - رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از اجرای طرح خلع سلاح با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز و کشف ۲۶ قبضه سلاح جنگی و شکار غیر مجازدر ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی بشارتی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده به مدت ۴۸ ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته تعداد ۴ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی استان اظهار داشت: دربازرسی از منازل و مخفیگاههای متهمان تعداد ۱۴ قبضه سلاح جنگی و ۱۲ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و ۱۵ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح های غیر مجاز بصورت مستمر و با اقتدار در سطح استان اجرا می شود.

بشارتی یکی از تاثیرات مهم اجرای این طرح را کاهش دسترسی مجرمان و افراد فرصت طلب به موارد ممنوعه مانند سلاح و مهمات غیر مجاز و کاهش وقوع جرائم از جمله جرائم خشن و ارتقاء ضریب امنیت اجتماعی عنوان کرد.

کد خبر 5835540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha