۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۸

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:

افراد کم‌برخوردار همدان خدمات رایگان دریافت می کنند

 افراد کم‌برخوردار همدان خدمات رایگان دریافت می کنند

همدان-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به افراد کم‌برخوردار همدان خدمات رایگان ارائه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روز رزمایش جهادی خدمت رسانی در طرح ۲۰۲۰ محله، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خدمات فرهنگی و هنری کتاب محور خود را از جمله وای فای رایگان، دانلود رایگان مقالات علمی از پایگاه‌های اطلاعاتی مگا پیپر و نورمگز، عضویت رایگان و برنامه‌های فرهنگی ویژه گروه‌های سنی مختلف در کوی منوچهری همدان ارائه داد.

در این رزمایش ویژه برنامه شاد ویژه کودکان و نوجوانان با حضور مجری توانمند و محبوب کودکان، عمو حمید و گروهش برگزار و با استقبال بی نظیر اهالی کوی منوچهری مواجه شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در این رزمایش اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی کتابخانه‌های عمومی در اجرای این رزمایش معرفی کتابخانه‌ها به مردم به ویژه کودکان و نوجوانان است به همین منظور عضویت رایگان در کتابخانه‌ها نیز برای افراد در نظر گرفته شد.

عاطفه زارعی افزود: علاوه بر این نمایشگاه کتاب منتخبی از منابع موجود در کتابخانه‌ها در حوزه‌های مختلف نیز به نمایش در آمد تا آشنایی بیشتری با کتابخانه‌های عمومی حاصل شود.

وی با اشاره خدمات ارائه شده در این رزمایش گفت: در این رزمایش پایگاه‌های اطلاعاتی لاتین و فارسی مگاپیپر و نورمگز نیز به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفته تا محققان و دانشجویان بتوانند مقالات مورد نظر خود را تهیه و آثار علمی خود را خلق کنند، به همین منظور خدمات وای فای رایگان نیز برای مراجعین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان عنوان کرد: ویژه برنامه‌های مختلفی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است که از جمله آن می‌توان به مسابقه نقاشی با موضوعات مختلف از جمله جشنواره کتابخوانی رضوی، قصه گویی، اوریگامی، نشست‌های کتاب‌خوان اشاره کرد.

وی افزود: نشست شعر خوانی با موضوع حجاب، افزایش جمعیت، مهار تورم و رشد تولید، فرهنگ کتابخوانی ویژه گروه‌های سنی به خصوص کودکان و نوجوانان برگزار شد.

زارعی با بیان اینکه این برنامه امروز و فردا در مدرسه بنت‌الهدی کوی منوچهری برگزار می‌شود و کتابداران به ارائه خدمات ادامه خواهند داد، گفت: همچنین ویژه برنامه‌های شاد گروه عمو حمید و نشست شعرخوانی محفل ادبی هگمتانه به صورت ویژه روز ۲۵ تیر ماه در مدرسه غدیر کوی خضر نیز در کنار ارائه خدمات و معرفی کتابخانه‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی درباره اداره خدمات کتابخانه‌های عمومی در مناطق پر تردد کوی منوچهری و کوی خضر و فضای مجازی انجام شده است.

کد خبر 5836979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha