۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران:

آتش نشانی تهران برای آموزش نیروهای عملیاتی آمادگی دارد

آتش نشانی تهران برای آموزش نیروهای عملیاتی آمادگی دارد

تهران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران از آمادگی برای آموزش نیروهای عملیاتی شهرستان های استان و کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله محمدی صبح یکشنبه در نشست صمیمانه استاندار تهران با مدیران عامل آتش نشانی‌های شهرستان‌های تهران که با حضور یزدی خواه نماینده مردم در مجلس، رحمتی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد، بر اعلام آمادگی برای آموزش و توانمندسازی و بازآموزی نیروهای عملیاتی شهرستان‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت بروز رسانی آموزش افزود: سازمان آتش نشانی پایتخت در حوادث اخیر با بکارگیری تمام تجهیزات و توان عملیاتی تلاش خود را در خدمت رسانی به شهروندان در مهار آتش سوزی‌ها و ارائه خدمات به شهروندان به کار بسته است.

محمدی گفت: سازمان آتش نشانی تهران در سال جاری نسبت به افتتاح و راه اندازی دو ایستگاه آتش نشانی در شهرری و افسریه اقدام و قرار است ایستگاه ۱۳۸ به زودی افتتاح و برای خدمت به شهروندان بکارگیری شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله عملیات‌ها و خدمات سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات آموزشی و تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانی‌های شهرستان‌های تهران و کل کشور می‌توانند از لحاظ آموزش نیروها در سطوح مختلف علمی و آمادگی جسمانی در ابعاد مختلف از ظرفیت‌های موجود مرکز آموزش بین المللی آتش نشانی تهران استفاده کنند و ما آماده هر گونه مشارکت و تعامل در حوزه آموزش و ارتقا سطح دانش آتش نشانان هستیم.

کد خبر 5837631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha