۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶

ریزش سنگین و غیرمنتظره دوباره بورس/ شاخص ۴۹ هزار واحد ریخت

ریزش سنگین و غیرمنتظره دوباره بورس/ شاخص ۴۹ هزار واحد ریخت

در حالی که فعالان بازار سرمایه انتظار رشد در شاخص کل بورس را داشتند اما شاخص به صورت غیرمنتظره ریزش سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در معاملات امروز باز هم یک ریزش غیرمنتظره را تجربه کرده تا فعالان بازار سرمایه دوباره شوکه شوند، در معاملات امروز بیش از ۴۹ هزار واحد شاخص ریزش کرده و به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱ هزار واحد رسید.

در معاملات امروز تنها ۳۵ نماد مثبت و ۳۸ نماد نیز در وضعیت صف خرید بودند اما ۲۷۱ نماد منفی و ۲۴۵ نماد صف فروش بودند که بسیار غیرقابل انتظار است.

ارزش معاملات خرد عدد ۵,۲۷۰ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۱۴ درصد و نسبت به میانگین ماهانه ۲۸ درصد کاهش داشته است.

گروه اطلاعات و ارتباطات با ارزش معاملات ۵۸ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه کانه‌های فلزی با ارزش معاملات ۱۵۴ میلیارد تومان و گروه غذایی با ارزش معاملات ۳۰۹ میلیارد تومان قرار دارند.

ارزش صف‌های خرید ۲۷۵ میلیارد تومان است که کاهش ۱۱ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش ۴۱۱ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۹۰۸ میلیارد تومان قرار دارد.

کد خبر 5837752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      26 0
      سرمایه های اندک مردم هم اینجوری داره باهاش بازی میشه و کسی هم از حضرات مسئولین ورود نمیکنه
      • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
        22 0
        دوست عزیزچه انتظاری ازبرخی مسیولین دارید،آنهایی که حتی خانواده خودشان هم ازمدیرشدنشان متعجب شده اند.
    • مارال IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      23 0
      سرمایه مردم در بورس نابود کردن کانون خانواده سهامداران را نابودی کشاندن بعد اخبارنیمروزمان از پرنده فلامینگو میگه خدا لعنتشون کنه
    • علیرضا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      12 1
      بیان فکری برای مردم در بورس ببکنن که سرمایه خانواده ها در بورس نابود شده اخبارمان از فلامینگو رتبه توصیه آب برایمان بازگو می‌کنه
    • حسن IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      14 0
      خانه سرمایه ای که دستوری اداره بشه عاقبتش همینه مردم بدبخت فریب خورده دوباره سرمایه های اندکشون رو با هزار امید وارد بورس کردن و ارزش پولشون به لطف اداره دستوری خانه سرمایه ارزشش رو از دست داد
    • ناشناس IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      15 0
      پوچ شدیم پوچ
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      9 0
      دقت کردین تلویزیون از منفی های بورس چیزی نمیگه ودر سانسور کامل خبری است حالا 500واحد رشد داشتنی زیر نویس میکنه توخبرها چندبار اعلام می‌کند
    • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      2 0
      آقای رئیسی در تبلیغات انتخابات با مراجعه به ساختمان بورس قول حمایت از سهامداران را دادند. سهامداران خرد اکثرا افراد ضعیف جامعه هستند که به امید حفظ ارزش دارایی به نظام اعتماد کرده اند. با دستکاری، پنهانکاری در ارائه خبر افزایش خوراک، قیمت گذاری دستوری و ... این سرمایه را نابود کردید. جبران کنید.