۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شد؛

ثبت نام ۱۶۵۶ زنجانی دارای بیش از سه فرزند در سامانه ملی مسکن

ثبت نام ۱۶۵۶ زنجانی دارای بیش از سه فرزند در سامانه ملی مسکن

زنجان- رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن وبازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۶۵۶ زنجانی دارای بیش از سه فرزند برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو روز یکشنبه با بیان اینکه تاکنون ۱۶۵۶ نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۱۷۵ نفر در شهرستان زنجان ثبت‌نام کردند.

وی تعداد متقاضیان در انتظار بررسی را ۸۴۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۱۲ نفر برای شهرستان زنجان است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تأیید نهایی شده در استان را ۷۳۴ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین از این تعداد ۷۱۱ نفر تأیید نهایی شده از متقاضیان متعلق به شهرستان زنجان است.

کردلو در ادامه افزود: خوشبختانه به زودی زمین‌های مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط طرح مذکور در استان زنجان واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این قانون برای متقاضیان طرح یاد شده، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا، سبز شده و می‌توانند از امتیاز خانه‌دار شدن دوباره استفاده کنند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که فرزند سوم‌شان بعد از ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده است، می‌توانند از امتیازات طرح جوانی جمعیت استفاده کنند.

کد خبر 5837847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha