۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

سرپرست دامپزشکی اردبیل خواستار شد؛

انجام برنامه‌های گفتگومحور در راستای فعالیت‌های دامپزشکی اردبیل

انجام برنامه‌های گفتگومحور در راستای فعالیت‌های دامپزشکی اردبیل

اردبیل- سرپرست دامپزشکی استان اردبیل گفت: با همکاری صدا و سیما و دامپزشکی استان اردبیل تولید برنامه‌های گفت‌و گومحور و آموزشی در راستای تأمین سلامت غذایی جامعه انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فیضی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، نقش صدا و سیما را به دلیل پرمخاطب بودن برنامه‌هایش در فرهنگ‌سازی صحیح و اطلاع‌رسانی دقیق مهم ارزیابی و خواستار انعکاس بیشتر فعالیت‌ها و اخبار دامپزشکی در حوزه بیماری‌های مشترک در رسانه ملی شد.

وی تصریح کرد: رسانه ملی یک شبکه ارتباطی گسترده است و نقش حساسی در تحقق رسالت و مأموریت‌های دامپزشکی در تضمین سلامت و تأمین امنیت غذایی جامعه دارد.

سرپرست دامپزشکی استان اردبیل به وجوه و سنخیت کاری مشترک و سلامت‌محور دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: در حوزه سلامت عمومی جامعه می‌توان از برنامه‌های گفت‌و گومحور و آموزش‌محور بهره جست و با نگاه مشترک بین‌بخشی با ایجاد گیرایی مؤثر سطح آگاهی عموم مردم را افزایش داد.

فیضی با تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی صدا و سیما در پوشش سریع، دقیق و گسترده اخبار، برنامه‌ها و موضوعات دامپزشکی از رسانه ملی افزود: بازدیدهای میدانی نشان می‌دهد طرح‌های مختلف دامپزشکی که با همکاری صدا و سیما و به دنبال اطلاع‌رسانی از رسانه ملی انجام شده، با همکاری گسترده در بین مردم همراه بوده و نتایج مؤثر و ملموسی را شاهد بودیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: صدا و سیما رسالت و مسئولیت سخت و سنگینی در همه حوزه‌ها دارد و در سال‌های اخیر تلاش کرده تا فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی به نحوه مطلوب در فضای رسانه‌ای منعکس شود.

سید محسن لطیفی بر ایجاد ارتباطات ۲ سویه و بین‌بخشی تاکید کرد و ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌های سلامت‌محور و تبیین نقش و اهمیت دامپزشکی به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی سلامت جامعه آمادگی داریم و با استقبال امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با دعوت از مسئولان دستگاه‌های اجرایی حوزه سلامت و امنیت غذایی در برنامه‌های مختلف و پرمخاطب سلامت‌محور برای ارتقای سلامت و بهداشت عمومی جامعه گام‌های مؤثری برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار بر لزوم افزایش سطح همکاری‌های رسانه‌ای دامپزشکی با صدا و سیمای مرکز اردبیل تاکید شد.

کد خبر 5841719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha