۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

معاون آموزش و پرورش البرز:

کارگروه کوثر بسترساز اولویت‌های دختران دانش‌آموز است

کارگروه کوثر بسترساز اولویت‌های دختران دانش‌آموز است

کرج- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز گفت: رویکرد انقلابی و جهادی کارگروه کوثر بسترساز اولویت‌های دختران دانش‌آموز است.

به گزارش خبرنگار مهر، رؤیا عسگرپور ظهر پنجشنبه در نشست تخصصی کارگروه کوثر با محوریت آسیب شناسی و رفع مسائل دانش آموزان دختر با اشاره به احصاء مسائل اولویت دار و قابل رسیدگی با توجه به شرایط بومی و محلی استان گفت: کارگروه کوثر استان در تلاش است با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و با آسیب شناسی و تحلیل مناسب، راهکارهای اجرایی را جهت رفع مسائل فرهنگی، اجتماعی دختران ارائه نماید.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات دختران در خلاءهای فرهنگی است، افزود: با رویکرد انقلابی و جهادی باید مشکلات روانشناختی، ورزش، حیا و حجاب که از مهمترین اولویت‌های دختران است را برطرف نمائیم.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز با تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی اعتقادی و دینی با استفاده از مدرسین توانمند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای شاداب سازی محیط مدارس و ایجاد انگیزه‌های لازم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و خیرین صورت گرفته تا در سال تحصیلی جدید با آسیب‌ها و چالش‌های کمتری مواجه باشیم.

کد خبر 5841755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha