۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳

واکنش کاندیدای ریاست بولینگ و بیلیارد به لغو دوباره انتخابات

واکنش کاندیدای ریاست بولینگ و بیلیارد به لغو دوباره انتخابات

یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نسبت به لغو دوباره این انتخابات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از لغو دوباره انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد، صمد ولی زاده یکی از کاندیداهای انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه مجمع برای سومین بار لغو و این بار برای مدت یک ماه و نیم به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه بعد از یک سال که منتظر برگزاری مجمع بودیم باز هم شاهد تعویق دوباره آن شدیم، ادامه داد: متأسفانه قوانین اساسنامه رعایت نشده و از نظر اساسنامه ایراد است.

ولی زاده تصریح کرد: بهتر بود انتخابات برگزار می‌شد، البته اعضای مجمع راضی بودند و پولادگر و اسکندری نیز تاکید کردند که بعد از یک ماه و نیم برگزار شود انتخابات دوباره به تعویق افتاد و به همین دلیل این تصمیم گرفته شد.

ولی زاده با بیان اینکه دلیل تعویق را نمی‌داند، تاکید کرد: البته این را می دانم که رئیس مجمع مکاتباتی را با فدراسیون جهانی داشتند، ایراداتی به نبود اسکندری گرفته شد، قرار بر این شد با فدراسیون جهانی و آسیایی مکاتبه‌ای صورت بگیرد و راهکار قانونی بگیرند برای جلوگیری از تعلیق فدراسیون.

این کاندیدای انتخابات گفت، فدراسیون ما المپیکی نیست و جزو کمیته بین‌المللی المپیک هم نیستیم که ما را تعلیق کنند. اسکندری ۴ سال پیش رئیس فدراسیون بود و اکنون سرپرست است تصور نمی‌کنم تعلیقی متوجه این فدراسیون شود.

کد خبر 5843125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha