۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

لزوم حمایت از محرومان ونیازمندان در جامعه

لزوم حمایت از محرومان ونیازمندان در جامعه

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم حمایت از محرومان و نیازمندان در جامعه تاکید کرد و گفت: فطرت، ایمان و وجدان را در جامعه برای حمایت از نیازمندان تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل بهزیستی مازندران و معاونین، ضمن تسلیت ایام ماه محرم، بر لزوم حمایت از محرومان تاکید کرد و گفت: گروه مستضعفین در یک نظام اقتصادی ناسالم در شرایط نادرستی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم این مشکل را زیربنایی حل کنیم باید فرهنگ فطرت، ایمان و وجدان را تقویت کنیم و یک نظام عادلانه و نهادهای حمایتی خیری شکل بگیرد که کمک کند.

آیت الله محمدی لائینی اعلام کرد: نظام اقتصادی سالم و کامل آن است که نه تنها فقر تولید نمی‌کند بلکه مستضعفان و فقرا را به خودکفایی می‌رساند درحالی که نظام سرمایه‌ای غرب می‌گوید که هر کسی قوی‌تر است باید جلو بیفتد از این رو عده اقلیتی جلو افتاده و حق بسیاری از خرده ریزها پایمال می‌شوند که برای آنها مهم نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: در نگاه دین و اسلام افراد دارای بنیه مالی بالا در مقابل فقرای مالی نباید قرار بگیرند و قوی و فقیر نباید داشته باشیم و نظام اقتصادی که فقر تولید کند بیمار است.

این مسئول ضمن گرامیداشت یاد شهید فیاض و شهدای دیگر، خاطرنشان کرد: تشکیل نهادهایی که دست ضعفا را بگیرد و حمایت کند راهکار خوبی است و یکی از این نهادها سازمان بهزیستی است.

وی تاکید کرد: پرسنل نهادهای حمایتی باید از وجدان کاری، دین و تعهد کاری بالا برخوردار باشند پس شما روی کارکنان خود کار فرهنگی انجام دهید.

نماینده ولی فقیه در پایان اذعان داشت: اینکه سازمان بهزیستی در مازندران متقاضی پشت نوبتی ندارد و باید کمک کنیم که در استان حتی یک نفر هم که حقش است حمایت شود وجود نداشته باشد و همه از این حقی که نظام اسلامی به آنها داده بهره‌مند شوند.

کد خبر 5843140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha