۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰

به مناسبت ایام سوگواری دهه اول محرم برگزار شد؛

کرسی تلاوت عاشورایی در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج

کرسی تلاوت عاشورایی در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج

کرج- کرسی تلاوت عاشورایی به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و شهدای کربلا در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهدای کربلا بعد از ظهر شنبه کرسی تلاوت عاشورایی با حضور علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، علی نوروزی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خادمیاران رضوی، کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی استان البرز در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار شد.

در این مراسم ابتدا قاریان استانی ابراهیم مرتضوی و سید محمد مهدی حسینی به تلاوت قرآن کریم پرداخته و سپس حسین قضاتلو قاری و خادمیار حرم رضوی به تفسیر بخشی از سوره‌های قرآن کریم در خصوص واقعه عاشورا و داستان بندگی و دلدادگی حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) در برابر خواست خداوند پرداخت.

همچنین در این مراسم نیز دو نوجوان عضو کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج نازنین زهرا صادقی و ارغوان جاویدنیا نیز به نقالی از یکی از داستان‌های قرآنی پرداختند.

گفتنی است این مراسم در فضای مجازی اسکای روم نیز پخش شد تا علاقه مندان به برنامه‌های قرآنی به توانند از این برنامه بهره ببرند.

کد خبر 5843465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha