۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دو کارمند یکی از ادارات بهار به اتهام ارتشاء دستگیر شدند

دو کارمند یکی از ادارات بهار به اتهام ارتشاء دستگیر شدند

همدان-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دو کارمند یکی از ادارات شهرستان بهار به اتهام ارتشاء توسط سربازان گمنام در سازمان اطلاعات سپاه همدان بازداشت شدند.

سرهنگ علی اکبر کریم‌پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازداشت ۲ نفر از کارمندان یکی از ادارات اظهار کرد: با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام در سازمان اطلاعات سپاه همدان، پرونده ارتشاء در یکی از ادارات شهرستان بهار کشف شد.

وی افزود: متهمان با سو استفاده از جایگاه شغلی و دریافت رشوه موجب ایجاد نارضایتی بین مردم در چند شهرستان استان همدان شده بودند که با اقدامات به موقع این نهاد امنیتی، دستگیر شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به لزوم مبارزه با فساد گفت: مبارزه با فساد و مفسدان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری با جدیت و بدون هیچ مماشاتی در سرلوحه امور سازمان اطلاعات سپاه قرار دارد.

کریم‌پور خاطرنشان کرد: این سازمان در برخورد با تخلفات و تضییع حقوق مردم هیچ گاه کوتاه نخواهد آمد و نظارت مستمر بر مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی افزود: مردم فهیم و همیشه در صحنه استان همدان می‌توانند گزارشات خود را به صورت ۲۴ ساعته با شماره ۱۱۴ اطلاعت سپاه اطلاع دهند.

کد خبر 5843973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha