۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

طرح ویژه ترافیکی در یوم العباس اجرا می شود

طرح ویژه ترافیکی در یوم العباس اجرا می شود

زنجان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ایام محرم همانند سال‌های گذشته خبر داد و گفت: طرح ویژه ترافیکی در یوم العباس اجرا می شود.

سرهنگ سید حبیب‌الله موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با یادآوری اینکه در محرم امسال نیز همانند سال‌های گذشته محدودیت‌های ترافیکی برای این ایام به ویژه هشتم و یازدهم محرم در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای هشتم و یازدهم محرم شاهد برگزاری دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان هستیم، این محدودیت‌ها با جدیت اعمال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعمال این محدودیت‌ها، ایجاد آرامش و از همه مهم‌تر امنیت عزاداران حسینی به ویژه در شب‌های محرم است، ادامه داد: بر همین اساس با تخلفات رانندگی که در این شب‌ها مشاهده شود، به صورت ویژه برخورد خواهد شد.

موسوی با یادآوری اینکه نکات لازم به هیئات مذهبی زنجان در خصوص مسائل راهنمایی و رانندگی داده شده است، خاطرنشان کرد: از هیئات مذهبی زنجان خواسته شده است تا در ایام محرم به هیچ وجه معابر را مسدود نکرده و نیز مسئولیت ایجاد مشکلات ترافیکی را به واسطه ایجاد داربست برای توزیع نذری یا هر اقدام دیگر، بر عهده بگیرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه یکی از مواردی که رانندگان در ایام محرم باید رعایت کنند، احتیاط کامل به هنگام رانندگی به ویژه در شب‌های محرم است، عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر عزاداران در این ایام لباس مشکی بر تن دارند، به همین خاطر انتظار می‌رود عزاداران از محل‌های مجاز برای تردد استفاده کرده و با حتی‌المقدور لوازم روشن مثل کیف با رنگ روشن به همراه داشته باشند.

موسوی با تاکید بر اینکه گل‌آلود کردن خودروها در این ایام ممنوع بوده و با کسانی که اقدام به چنین کاری کنند، برخورد خواهد شد، گفت: علاوه بر این یکی دیگر از مواردی که در این ایام مشاهده می‌شود، شعارنویسی روی خودروها است که در این خصوص نیز شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که شعارنویسی نباید به گونه‌ای باشد که مانع مشاهده داخل خودرو شود.

کد خبر 5845140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha