۴ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۲

رئیس سازمان حفظ نبانات کشور:

ردپای تحقیقات در مزارع و باغات کمرنگ است

ردپای تحقیقات در مزارع و باغات کمرنگ است

ساری- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه ردپای تحقیقات در مزارع و باغات کمرنگ است، افزود: پروژه های تحقیقاتی مناسب با استان باید تصویب و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رنجبر اقدم سه شنبه شب در جلسه شورای تحقیقات مازندران اظهار کرد: بخش عمده‌ای از تحقیقات انجام شده تبدیل شده به یکسری گزارش و مقاله که به مرحله اجرا در نیامده است.

وی افزود: تحقیقات نباید به سمتی برود که هدف تنها تهیه گزارش باشد و مشکلات کشاورزی همچنان پابرجا باشد درحالی که فلسفه وجودی ما رفع مشکلات کشاورزی است.

رنجبر با بیان اینکه ردپای ما در مزارع و باغات کمرنگ است، افزود: هیچ پروژه تحقیقاتی مصوب نشود مگر اینکه با نظر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران باشد و پروژه‌های تحقیقاتی که مناسب استان باشد باید تصویب و به مرحله اجرا در بیاید.

رنجبر اقدم اظهار کرد: نه اعتقاد دارم منابع نداریم و نه اینکه اعتقاد دارم امکانات نداریم؛ بلکه امکانات به اندازه کافی در بخش تحقیقات وجود دارد و اراده و همت را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: در حوزه گیاهپزشکی نیازمندی‌های استان مشخص است که بر روی چه موضوعاتی باید کار کرد.

کد خبر 5846750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اذرگون IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      0 0
      حوزه کشاورزی در کشور ما چندان مهندسی نیست ، نه برای مصرف اب اهمیت میدن ونه ،برای بهتر شدن حاصلخیزی خاک و بهتر شدن محصولات کشاورزی ونه به ، نحوی فروش محصولات کشاورزی اهمیت میدن