۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

سرهنگ تقی پور خبر داد

دستگیری اعضای باند شرکت کیو نت

دستگیری اعضای باند شرکت کیو نت

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت موسوم به کیو نت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان تحت عنوان شرکت هرمی موسوم به کیونت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد، شرکت کیونت در واقع همان شرکت هرمی موسوم به گلدکوئیست بود که اعضای شرکت مذکور با تغییر عنوان و رویه این بار تحت عنوان استخدام در شرکت‌های دولتی و معتبر با شگرد چرب زبانی مال باختگان را فریب دادند و پول‌های زیادی کلاهبرداری کرده‌اند.

سرهنگ تقی پور بیان داشت: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پس از رصدهای اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه ۱۹ عضو اصلی این باند کلاهبرداری را در جنوب تهران شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوزهای لازم قضائی راهی محل موردنظر شدند و در یک عملیات هماهنگ اعضای باند شرکت هرمی کیونت را دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به کلاهبرداری با شیوه و شگرد چرب زبانی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال، اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه تقی پور در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

کد خبر 5849150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha