۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

امیر صباحی فرد:

توانمندی‌های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است

توانمندی‌های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه توانمندی‌های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است، گفت: به دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف دفاع هوایی رسیده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرو، با بیان اینکه کارکنان پدافند باید در برابر هرگونه تهدید، آماده و هوشیار باشند، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح همه در حال رشد و توسعه و ارتقا توان رزمی خود هستند و با هر آنچه در توان دارند خود را آماده‌تر می‌کنند.

امیر صباحی فرد با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمن و حرکات آن‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که در راستای تقویت بیش از پیش توان دفاعی خود قدم برداریم افزود: در حوزه پدافند هوایی امروز با برخورداری از نیروهای مؤمن، پرتلاش و غیرتمند در یگان‌های پدافند هوایی در تخصص‌های مختلف این حوزه، در بهترین وضعیت قرار داریم و آنچه را مورد نیاز بوده تهیه کرده‌ایم و همین توانمندی‌ها دشمنان را مأیوس کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: امروز تمام فضای کشور با استفاده از رادارهای بومی که توسط فرزندان و دانشمندان نیروهای مسلح و با بهره گیری از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی ساخته شده‌اند پوشش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه جان مایه مأموریت پدافند هوایی کشور حفظ هوشیاری است، گفت: کارکنان پدافند هوایی مجاهدان همیشه هوشیاری هستند که در صورت یک لحظه غفلت آنان ممکن است ضربات سنگینی به منافع ملی کشور وارد شود.

امیر سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی در حوزه تهدیدات هوایی و تهدیدات دور ایستا اولین یگانی است که در کشف تهدیدات با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز شده و بومی و نیروهای متعهد فعالیت می‌کند، امروز به برکت تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح و به‌ویژه نیروی پدافند هوایی، شاهد فضایی امن در آسمان ایران اسلامی هستیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این نیرو یادآور شد: از همرزمان خود در نیروی پدافند هوایی در اقصی نقاط کشور که با تلاش شبانه‌روزی و اندیشه جهادی کار کرده‌اند تا این آمادگی و اقتدار برای دفاع از کشور عزیزمان حاصل شود تشکر می‌کنم.

کد خبر 5850921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha