۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

امام جمعه کاشان:

مطالبه گری جوانان باعث پاسخگوشدن مسئولان می‌شود

مطالبه گری جوانان باعث پاسخگوشدن مسئولان می‌شود

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: مطالبه گری جوانان باعث پاسخگوشدن مسئولان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به اینکه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید قدردان خدا باشند که توفیق خدمت به آنها داده شده است، اظهار داشت: یکی از مهمترین اصول در مدیریت این است که مسئولین و مردم ارتباط نزدیکی با همدیگر داشته باشند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات جوانان در مطالبه گری از مسئولین ابراز داشت: مطالبه گری باعث می‌شود که مدیران و مسئولین به مردم پاسخگو شوند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه این یک فرصت برای مردم و مسئولین است، تصریح کرد: گروه مطالبه گران در کاشان در حوزه‌های مختلف مثل محیط زیست، حجاب و عفاف، آب و غیره کمیته‌هایی تشکیل داده است که در این حوزه‌ها اقدامات خوبی هم انجام شده و یا در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولین غافل با مطالبه گری مردم و جوانان از خواب غفلت بیدار می‌شوند، گفت: البته که این جوانان هم باید تقوا را رعایت و محدودیت‌های اداری و مالی موجود را در نظر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مطالبه گری باید در چارچوب قانون باشد، افزود: از مدیران و مسئولین هم می‌خواهیم در خدمت به مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری افزود: شهادت این عالم وارسته با دسیسه و توطئه استکبار آن زمان صورت گرفت که لازم است تاریخ آن برهه از زمان مطالعه و به شکل دقیق بررسی شود تا نقش کشورهای استعمارگر غربی در وقایع تاریخی ایران بهتر مشخص شود.

امام جمعه کاشان همچنین با اشاره به سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در ژاپن خاطرنشان کرد: حضور آمریکا باعث ناامنی در هر منطقه می‌شود چراکه این کشور فقط به فکر منافع خود است.

کد خبر 5853466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha