۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰

گزارش مهر؛

ماجرای اهانت کارمند بانک در آبدان چه بود؟/ برخورد جدی با خاطی

ماجرای اهانت کارمند بانک در آبدان چه بود؟/ برخورد جدی با خاطی

بوشهر- اهانت کارمند یکی از بانک‌های آبدان به زنان این شهر، موجب ناراحتی مردم شده و خواستار برخورد جدی و فوری با فرد خاطی هستند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها، رضا محمدی: در پی اعتراضات شهروندان آبدانی به صحبت‌های توهین آمیز یکی از کارکنان بانکی در شهر آبدان، فرمانده سپاه سیدالشهدای شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به توهین و اهانت‌های کارمند یکی از بانک‌های شهر آبدان، خواستار برخورد قاطع قضائی با فرد خاطی شد و اظهار داشت: مردم شریف آبدان به ویژه بانوان این دیار در همه صحنه‌ها چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس حضور چشمگیر و مثمر ثمر داشته اند.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا با بیان اینکه مردم آبدان به ویژه زنان دوستدار اهل بیت، باوقار و نجیب هستند ادامه داد: زنان آبدان با تأسی از اولین شهید زن انقلاب اسلامی استان بوشهر «شهیده سمنبر عالیپور» در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری فعال داشته و دارند.

وی افزود: توهین‌های زشت و زننده کارمند یکی از بانک‌های آبدان نه تنها قلب مردم آبدان بلکه قلب همه مردم شهرستان دیر را جریحه‌دار کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر خاطرنشان کرد: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی شهرستان دیر از بدو این حرکت مشمئز کننده پیگیر بوده و هستند.

موضوع در حال پیگیری است

فرماندار شهرستان دیر نیز ضمن اظهار تأسف از حادثه رخ داده توسط یکی از کارکنان بانک اظهار داشت: مردم ولایت مدار آبدان مردمی مهمان نواز هستند و کلیپی توهین آمیز در فضای مجازی منتشر شد که احساسات مردم جریحه دار شد.

یونس باربرز ادامه داد: بلافاصله با مراجع قضائی، مدیران امور شعب بانک استان و دادستان هماهنگی‌های لازم انجام شد و این کار در حال پیگیری است.

امام جمعه موقت آبدان نیز ضمن تأسف از اقدام ناشایست کارمند یک بانک در آبدان اظهار داشت: پخش این کلیپ در فضای مجازی دل همه مردم آبدان را به درد آورده است.

حجت الاسلام اسماعیل بحرانی یادآور شد: شما شجاعت و رشادت‌های این مردم را ندیده‌اید، این مردم در هشت سال دفاع مقدس در هر جا که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به حضور مردم داشت حضوری فعال داشتند و در صف اول جبهه مقاومت بودند.

برخورد قاطع با کارمند خاطی

مدیر امور شعب بانک مربوطه در استان بوشهر نیز ضمن عذرخواهی از مردم ولایت مدار آبدان اظهار داشت: این بانک برخورد محکم و قاطع در خصوص این کارمند اعمال خواهد کرد.

محسن مختاری ادامه داد: کارکنان بانک خادم مردم به خصوص مردم بخش آبدان هستند که در مهمان نوازی و مهربانی همیشه زبانزد هستند.

انتظار می‌رود مسئولان و به ویژه دستگاه قضائی برخورد قاطع را با چنین افرادی داشته باشند تا در آینده شاهد چنین اقدامات و تولید چنین محتواهایی در فضای مجازی و چنین صحبت‌هایی در فضای حقیقی نباشیم.

بانک مربوطه نیز می‌تواند با برخورد مناسب و قاطع با چنین کارکنانی، از مردم آبدان و مردم نجیب این دیار دلجویی کند.

کد خبر 5853668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      10 0
      هرکسی هر عقده ای داره میخاد سر بقیه خالی کنه