۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

امروز مردم انقلابی ایران با حضور خود کفار را شکست دادند

امروز مردم انقلابی ایران با حضور خود کفار را شکست دادند

گرگان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز مردم انقلابی ایران توانستند با حضور خردمندانه و پرشور خود در صحنه های مختلف کفار را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد زمان قربانی صبح دوشنبه در مراسم پیشگامان حضور با بیان مطلب فوق گفت: برای حضور پرشور مردم انقلابی در مراسم‌های مختلف و اربعین حسینی بستر سازی های گسترده‌ای با همت خادمین مراسم و مناسبت‌ها صورت می‌گیرد و این در واقع هدایت ایمان مردم به سوی عمل صالح است.

وی افزود: کفار و استکبار جهانی امروز با تمام امکانات در برابر اسلام و قرآن ایستاده‌اند و با آتش زدن قرآن و دلسرد کردن مردم از انقلاب، با اصل اسلام به مقابله پرداخته‌اند اما حضور بیشتر مردم آگاه جامعه اسلامی در مراسم‌های مذهبی و انقلابی نقشه آنان را نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: قطعاً این حضور مردم در صحنه‌های مختلف برای دشمنان باعث ناامیدی و برای دوستان مایه خوشحالی است بنابراین تمام جهت گیری های این شورا در انواع مراسم‌ها و مناسبت‌ها با کمک و مشورت خادمین آنها در شهرستان‌ها تقویت بیشتر این حضور است.

همایش پیشگامان حضور ویژه خادمین مراسم‌ها و مناسبت‌ها به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در محل کانون طاها شهرستان گرگان برگزار شد.

کد خبر 5855673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha