۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان:

نقش رسانه امیدآفرینی در جامعه است

نقش رسانه امیدآفرینی در جامعه است

گرگان- جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: نقش رسانه امید آفرینی در جامعه است .

به گزارش خبرنگار مهر، سردار موسی حسینی با حضور در خبرگزاری مهر استان گلستان، اظهار کرد: هر اندازه جایگاه اجتماعی رسانه‌ها عمیق‌تر باشد میزان اتحاد مردم بیشتر می‌شود.

وی افزود: هر اندازه رسانه‌های استان از رتبه‌های بالاتری در کشور برخوردار باشند بدون شک میزان اعتماد مردم به اخبار و مطالب آنان بیشتر می‌شود.

حسینی ادامه داد: امروز دشمنان نظام و انقلاب مدام به دنبال ایجاد حس ناامنی و نا امیدی در جامعه بخصوص در بین جوانان و نوجوانان هستند و اینجا است که رسالت رسانه‌های انقلابی در مواجهه با این حملات و خنثی کردن توطئه‌های آنان بیشتر از قبل احساس می‌شود.

وی افزود: رسانه‌های استان باید بستر سازی مناسبی برای دفع توطئه‌های دشمنان و شبکه‌های تصویری و مجازی معاند با ارائه تصویری درست از پیشرفت‌های کشور و اینکه آنها در پی از بین بردن هویت ایرانی نسل جوان هستند، داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان کرد: آنهایی که به دنبال از بین بردن حجاب و از هم پاشیدن خانواده‌ها در کشور هستند باید بدانند که فرزندان این انقلاب در جبهه‌های مختلف ساکت نمی‌نشینند و با اقدامات متعدد راه نفوذ آنان و رسیدن به مقاصد پلیدشان را خواهند بست.

وی افزود: امروز رسانه‌ها باید با جدیت بیشتری در مقوله حجاب و عفاف ورود کرده و کشور را از ناهنجاری‌های غربی که نسل جوان را هدف قرار داده، نجات دهند.

کد خبر 5857752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha