۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴

فرماندار نهاوند خبر داد؛

۳۶ نفر در نهاوند برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده‌اند

۳۶ نفر در نهاوند برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده‌اند

همدان- فرماندار نهاوند گفت: از مجموع پیش ثبت نام کاندیدا برای انتخابات مجلس از زمان آغاز مهلت ثبت نام تا این لحظه ۵ نفر خانم و ۳۱ نفر مرد ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام احمدوند پنجشنبه در جمع خبرنگاران نهاوند به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اینکه در حوزه رسانه و اطلاع رسانی خبرنگاران نهاوند در استان همیشه پیشتاز بوده‌اند؛ افزود: از رسانه‌های نهاوند تاکنون دغدغه شخصی ندیده‌ایم و هر چه بوده تعامل با دستگاه‌ها برای مردم بوده است.

وی ادامه داد: مسیر اخلاق، ادب و صداقت و دلسوزی، مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توأم با شهامت و حرکت در مسیر ارزش‌ها باید اولویت کار خبرنگاران باشد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود.

احمدوند در ادامه صحبت‌های خود، به امید آفرینی و حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی و جهاد تبیین به عنوان یکی از رسالت‌های مهم امروز جامعه، خبرنگاری و تولید محتوا متناسب با فرهنگ آداب و رسوم و شرایط شهرستان یکی از کارکردهای خبرنگاران و اهالی قلم شهرستان اشاره کرد و عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه را در جریان همه بحران‌ها و مشکلات شهرستان شایسته تقدیر دانست.

وی افزود: انتظار داریم کماکان روشنگری و اطلاع رسانی و ایجاد حساسیت در رابطه با مشارکت حداکثری در حضور مردم در انتخابات آتی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه زمان انتخابات است و از نخبگان و مدیران و کسانی که درد دین دارند دعوت می‌کنیم که حضور داشته باشند؛ افزود: در نهایت از رسانه‌ها توقع داریم درمان درد مردم ودین و نظام باشند در موضوعاتی که می‌توانید یک پای ماجرا باشید و حمایت و کمک کنید، در کنار دولت باشید چرا که هدف خدمت به این مردم و جلب رضایتمندی آنها است و کسانی که دغدغه مند هستند پای کار بیایند.

کد خبر 5858571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha