۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

استقرار ۷ بیمارستان و درمانگاه در مرز خسروی

استقرار ۷ بیمارستان و درمانگاه در مرز خسروی

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از استقرار هفت بیمارستان و درمانگاه در مرز خسروی برای ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین خبر داد.

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیاده روی عظیم اربعین از هفته آینده آغاز خواهد شد و ما استقرار تیم‌های بهداشتی و درمانی را برای ارائه خدمات لازم به زائران از اواخر هفته آینده با تمام توان خواهیم داشت.

وی افزود: در راستای حفظ سلامت زائران اربعین حسینی که وظیفه اصلی ما محسوب می‌شود در نقطه صفر مرزی و پایانه خسروی تعداد هفت بیمارستان و درمانگاه مستقر خواهند شد و برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین آمادگی کامل داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر این اساس ۲ بیمارستان صحرایی شامل یک بیمارستان ارتش در نقطه صفر مرزی و یک بیمارستان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در سه راه نصر آباد را با امکانات کامل راه اندازی خواهد شد.

محمدی بیان کرد: علاوه بر این پنج درمانگاه هم توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مرز خسروی مستقر خواهد شد که به فواصل مختلف و با هدف پوشش درمانی زائران در نقاط پر ازدحام تردد زائران در مرز خسروی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال نیز بحث گرمازدگی را داریم علاوه بر فراهم ساختن امکانات لازم درمانی و از جمله اتاق سرد، تمام تجهیزات لازم، سرم و داروهای مورد نیاز برای حفظ سلامت زائران و خدمات رسانی به زوار عزیز اربعین حسینی (ع) به بهترین نحو ممکن در نقطه صفر مرز خسروی فراهم شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: همچنین تعداد ۲ فروند بالگرد آمبولانس و بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات لازم در مسیر مستقر هستند.

محمدی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تمام تمهیدات لازم در برگزاری پیاده روی عظیم اربعین و تردد زائران از مرز خسروی اندیشیده شده و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به زائران به بهترین نحو ممکن انجام شود.

کد خبر 5858789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha