شیخ قبلان:

مقاومت، امروز یک قدرت منطقه‌ای بزرگ است

مقاومت، امروز یک قدرت منطقه‌ای بزرگ است

مفتی جعفری لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، اعلام کرد که مقاومت امروز یک قدرت منطقه‌ای بزرگ به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه «العهد»، شیخ احمد قبلان، مفتی جعفری لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، تاکید کرد که با وجود بازی‌های بین‌المللی و اجرای پروژه به تنگنا کشیدن کشور از سوی آمریکا، لبنان، عزیز و قدرتمند است.

وی پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را پایه‌گذار بزرگ‌ترین پیروزی بر رژیم صهیونیستی در سطح بازسازی موازنه‌ها و معادله‌های منطقه دانست.

قبلان با اشاره به جایگاه کنونی مقاومت در منطقه تاکید کرد که مقاومت امروز یک قدرت منطقه‌ای بزرگ و یک پشتوانه راهبردی بی‌سابقه برای لبنان به شمار می‌آید.

مفتی جعفری لبنان در بیانیه خود به برنامه‌های بین‌المللی برای انضمام لبنان به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و افزود: ما ارزش این کشور، ارتش، ملت، مقاومت و مشارکت ملی آن به عنوان سنگ بنای وجودی لبنان را می‌دانیم. آن‌چه مورد نیاز است، بازدارندگی در برابر تل‌آویو و مبارزه با آن است. ما منتظر نابودی این رژیم هستیم.

قبلان در پایان تاکید کرد: آنچه در حال حاضر در تل‌آویو محل بحث است این است که چگونه از الجلیل و تل‌آویو در جنگ با لبنان حمایت کنند.

کد خبر 5861774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha