جدیدترین مواضع مقامات صنعا؛

المشاط: مقاومت لبنان به شکست‌ها پایان داد/ العاطفی: آماده هستیم

المشاط: مقاومت لبنان به شکست‌ها پایان داد/ العاطفی: آماده هستیم

رئیس شورای عالی سیاسی یمن هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان توانست دوره شکست‌ها را به پایان برساند.

المشاط گفت: مقابله حزب‌الله با تجاوز اسرائیل و پیروزی در این جنگ به همه آزادگان جهان ثابت کرد که جهاد و مقاومت در برابر دشمنان نتیجه خواهد داد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود: مقاومت اسلامی در لبنان توانست دوره شکست‌ها را پایان دهد، زمانه پیروزی را آغاز کند و به آحاد امت اسلام امید آزادی و استقلال ببخشد.

از سوی دیگر محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در اظهاراتی از آمادگی نیروهای مسلح یمن و در اختیار داشتن سلاح‌های جدیدی که در زمان مناسب رونمایی خواهند شد خبر داد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن افزود: امکانات و توانمندی‌های نظامی ما باعث شده که بتوانیم پیروزی‌های بزرگی را رقم بزنیم. هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر ما بایستد و مانع از آزادی یمن شود، زیرا این حق شرعی و قانونی ما است.

وی ادامه داد: آمریکا و انگلیس باید از سوق‌دادن ائتلاف متجاوز به سوی تشدید تنش دست بردارند و به این ائتلاف کمک کنند که از جنگ خارج شود.

العاطفی گفت: برخی جزیره‌ها و آب‌های منطقه‌ای ما در مرز با اقیانوس هند به اشغال درآمده‌اند، اما به زودی آن‌ها را آزاد خواهیم کرد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن ادامه داد: اگر دشمن خواهان صلح باشد ما نیز استقبال می‌کنیم و اگر به دنبال افزایش تنش باشد با قبضه‌های تفنگ و ارتش پرشمار یمن، کشور خود را آزاد خواهیم کرد.

کد خبر 5861685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha