۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱

شهردار بوشهر:

فضای سبز در شهر بوشهر توسعه می یابد

فضای سبز در شهر بوشهر توسعه می یابد

بوشهر- شهردار بوشهر از توسعه فضای سبز شهری خبر داد و گفت: پارک‌های متعددی را در نقاط مختلف شهر بوشهر در دست اجرا داریم و دنبال جایگزین کردن درختان جدید در شهر بوشهر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات فراوانی در سطح شهر وجود دارد که با اولویت‌بندی دنبال رفع مشکلات و توسعه و تقویت زیرساخت‌ها هستیم.

وی از رفع نواقص و مشکلات تقاطع شهید سلیمانی خبر داد و بیان کرد: بهبود وضعیت معابر به منظور کاهش بار ترافیکی ورودی شهر را در دستور کار داریم و در این راستا گذرهای جدید در بوشهر گشایش می‌یابد.

شهردار بوشهر از توسعه فضای سبز شهری خبر داد و اضافه کرد: پارک‌های متعددی را در نقاط مختلف شهر بوشهر در دست اجرا داریم و دنبال جایگزین کردن درختان جدید در شهر بوشهر هستیم.

وی از تلاش ویژه برای تکمیل گذر سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش داریم که آسفالت کوچه‌های خاکی انجام شود و تا پایان سال جاری هیچ کوچه خاکی در استان نداشته باشیم.

حیدری از بهبود معابر بافت تاریخی شهر بوشهر خبر داد و افزود: پیاده‌روهای سطح شهر بوشهر وضعیت خوبی ندارد و تلاش داریم که این پیاده‌روها بهسازی شوند.

کد خبر 5863106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha