۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳

نگاهی به دو بازی هفته دوم؛

به صدا درآمدن زنگ خطر برای استقلال/ عیار لیگ دست مربی یونانی آمد!

به صدا درآمدن زنگ خطر برای استقلال/ عیار لیگ دست مربی یونانی آمد!

تیم یونانی تیم فوتبال گل گهر که هفته اول را به پیروزی پرگل دست پیدا کرده بود، برای هفته دوم متوجه شد که لیگ برتر شرایط سخت تری را برایش رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از یک برد راحت برابر فولاد، خیلی‌ها مدعی خاموش لیگ را، گل‌گهر می‌دانستند. آن‌ها نقل و انتقال خوبی را سپری کرده بودند و برخلاف همیشه که مازاد تیم‌های بزرگ را جذب می‌کردند، این‌بار سراغ ستارگان جوان بازار رفتند.

«اوزونیدیس» در دومین بازی‌ای که در ایران مربی‌گری می‌کند، متوجه سخت و چغر بودن این لیگ شد.

پیکان در دیداری که سعی کرد تیم برتر میدان باشد، باز هم مثل بازی با نساجی موفق به کسب ۳ امتیاز نشد تا همچنان از ۶ امتیاز ممکن ۲ امتیاز کسب کرده باشد.

تیم خطیبی که در این بازی از نیمه پرس می‌کرد، به خوبی روزنه‌های نفوذ را بر اوزونیدیس و شاگردانش بسته بود. این بازی نشان داد این مربی یونانی، بیشتر روی فوتبال واکنش‌گرا مسلط است و احتمالا علاقه بیشتری هم به این مدل دارد؛ بستن فضاها و خلق موقعیت روی انتقال‌های مثبت، همان کاری است که اوزونیدیس قرار است در گل‌گهر و با استفاده از سرعت کوشکی، ممی‌زاده و باگنما انجام دهد.

دیگر دیدار روز اول رقابت‌ها، بازی آلومینیوم و استقلال خوزستان بود. تیم مجتبی حسینی در این دیدار تقریبا تیم برتر میدان بود.
درست است، گل روی اشتباه فاحش پورحمیدی زده شد اما اراکی‌ها در مجموع تیم برتر میدان بودند و شاید اگر بهتر از فرصت‌هایشان استفاده می‌کردند، خیلی زودتر کار استقلال خوزستان را تمام می‌کردند.

پورموسوی که در هفته اول هم سختی و در خانه موفق به کسب یک امتیاز از شمس‌آذر شد، در این ۲ هفته نتوانسته فوتبالی در سطح لیگ‌برتر بازی کند و اگر شرایط به همین شکل پیش برود، احتمالا باید آن‌ها را یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها سقوط دانست. تیمی که خلق موقعیت نمی‌کند، دروازه‌بانش به راحتی اشتباه می‌کند و برای لیگ‌برتر بسته نشده است.

کد خبر 5863201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha