۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر استفاده می‌شود

ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر استفاده می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سمن‌ها بازوان قدرتمند و یاریگر دولت در حوزه‌های مختلف هستند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر با بیان اینکه سمن‌ها بازوان قدرتمند و یاریگر دولت در حوزه‌های مختلف هستند، اظهار داشت: همچنین از تلاش‌های سازمان‌های مردم نهاد استان که در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی به ویژه در بخش ازدواج آسان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثر و جهادی برداشته‌اند قدردانی می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات سمن‌ها را به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد، افزود: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان باید در راستای کمک در بخش‌های فرهنگی و کنترل آسیب‌های اجتماعی از سازمان‌های مردم نهاد در استان حمایت کنند.

پورات گفت: در هفته جاری اولین تشکل روستایی استان در روستای سالم آباد شهرستان تنگستان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته تعداد ۱۷ روستا با همکاری سازمان‌های مردم نهاد به ثبت تاریخ شفاهی روستا پرداخته و در این راستا برنامه‌های آموزشی به منظور توانمندسازی زنان و کودکان و همچنین حرفه آموزی، بازی‌های بومی و محلی در سطح روستاها در قالب این طرح اجرا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین به همت انجمن حمایت از بیماران سرطانی جوانه سبز و با همکاری خیرین، مرکز پیشگیری تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری‌های غیر واگیر در مرکز استان در حال احداث است که با اجرای آن میزان تاب آوری و توانایی سازگاری به همراه حمایت اجتماعی از افراد افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5863217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha