۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۴۳

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

تمرکز تیم ما بهم ریخته است/ به هواداران نفت آبادان تبریک نمی‌گویم

تمرکز تیم ما بهم ریخته است/ به هواداران نفت آبادان تبریک نمی‌گویم

اهواز- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تمرکز تیم ما به هم ریخته است و بازیکنان فولاد علاقه ندارند در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی منصوریان چهارشنبه شب پس از شکست خانگی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به تیم خوب آبادان تبریک می‌گویم و زحمت کشیدند و حتی زمانی که ۱۰ بازیکن بودیم از دروازه خود دفاع می‌کردند ولی به هوادار آبادان در استادیوم تبریک نمی‌گویم.

وی افزود: ۱۷ هفته در زمانی که مربی تیم نفت آبادان بودم مبلغی دریافت نکردیم و حتی بعد بازی امروز رفتم نزد جایگاه هواداران آبادانی دست تکان دادم ولی به من توهین کردند و خستگی آبادان را بر روی دوشم گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هرگز در رختکن تیم‌ها نمی‌روم ولی در رختکن تیم نفت آبادان رفتم و رسم معرفت و مشتی‌گری چنین رفتاری از سوی هواداران نبود.

منصوریان تاکید کرد: خیلی خوب فوتبال بازی کردیم ولی الان که فیلم را نگاه کردیم استنباط ما این بود که توپ به دست برخورد کرده است.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم توپ به دست خورده است؛ تاکید می‌کنم ضرورت دارد VAR در استادیوم باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیح داد: از بازیکنانم خیلی راضی هستم؛ دقیقه ۹۰ نیز می‌توانستیم گلزنی کنیم.

منصوریان تصریح کرد: از حال و هوای خودم در خوزستان راضی نیستم.

وی بیان کرد: یک هوادار از فاصله دو متری به خانواده‌ام فحاشی کرد و از یگان ویژه تشکر می‌کنم که وی را بازداشت کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: در بازی خانگی غریبیم و این حس در تیم ما وجود دارد. بازیکنان مثل پسر و برادرم هستند و تیممان از داخل علاقه‌ای به بازی در استادیوم پُرجمعیت ندارد.

منصوریان افزود: تمرکز تیم ما بهم ریخته است. در مجموع گلایه‌ای از استادیوم خودم ندارم و از آبادانی‌هایی که نان و نمک خوردیم گلایه دارم و راه ته لنجی‌های ما را بستند.

وی گفت: ۳ هفته در آبادان کرونا داشتم و سه پیرمرد آبادان به نزدم آمدند و گریه کردند و انرژی‌ام از هزار به ۱۰ هزار رسید و برای نفت آبادان خیلی تلاش کردم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به فحاشی‌هایی که در ورزشگاه فولاد خوزستان به وی شد، توضیح داد: یک فرد راحت دور زمین حرکت می‌کرد و به من فحاشی می‌کرد و هیچکس با وی برخورد نمی‌کرد.

کد خبر 5863528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha