۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵

رئیس میراث فرهنگی شاهرود:

۲ طرح عمرانی حوزه گردشگری در شاهرود اجرا شد

۲ طرح عمرانی حوزه گردشگری در شاهرود اجرا شد

شاهرود- رئیس میراث فرهنگی شاهرود از اجرای دو طرح زیرساختی حوزه گردشگری خبر داد و گفت: اجرای زیرسازی مسیرهای روستای گردشگری ابر و بهسازی معابر روستاهای بیارجمند عملیاتی شده است.

مرتضی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای دو طرح زیرساختی و عمرانی در حوزه گردشگری روستایی در شهرستان شاهرود خبر داد و ابراز داشت: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری در بخش بی ارجمند، زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای دزیان، گیور و قلعه بالا تقویت می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی سنگ‌فرش کردن و محوطه‌سازی محور گردشگری دزیان، گیور و قلعه بالا آغاز شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی سنگ‌فرش و محوطه‌سازی قسمتی از بافت روستای هدف گردشگری ابر در شمال شاهرود نیز آغاز شد، گفت: این طرح به‌منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری، اجرا می‌شود.

نظری از برگزاری کارگاه آموزشی میهمان‌نوازی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی خبر داد و گفت: کارکرد بخش‌های مختلف اقامتگاه بوم‌گردی، ضوابط ایجاد و فعالیت و بهره‌برداری از اقامتگاه‌های بوم‌گردی و انواع مهارت‌های موردنیاز کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی در زمره بخش‌های این کارگاه بود.

وی افزود: شرح وظایف کارکنان بخش‌های مختلف و ارتباط آن‌ها، آموزش توان‌افزایی کارکنان، مدیریت عملکرد کارکنان از موضوعات این کارگاه آموزشی است.

رئیس میراث فرهنگی شاهرود همچنین از برقراری پرواز شاهرود به سمت نجف اشرف ویژه اربعین نیز خبر داد و گفت: دو پرواز رفت در روزهای دوازدهم و سیزدهم شهریورماه و دو پرواز برگشت در روزهای هفدهم و هجدهم شهریورماه از فرودگاه بین‌المللی شاهرود برگزار می‌شود.

کد خبر 5863715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha