۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸

از سال ۱۴۰۱ تاکنون؛

۱۲۲هزار و ۷۸۲درخواست از درگاه ملی مجوزهای استان تهران ثبت شده است

۱۲۲هزار و ۷۸۲درخواست از درگاه ملی مجوزهای استان تهران ثبت شده است

تهران- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت: ۱۲۲ هزار و ۷۸۲ درخواست طی سال ۱۴۰۱ تاکنون از درگاه ملی مجوزهای استان تهران ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود طبرسا، عصر پنج شنبه در جلسه توجیهی تشریح و تبیین درگاه ملی مجوزهای کشور و وظایف دستگاه‌های اجرایی استان تهران که با حضور سید امیر سیاح، رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار، محمد علیمهری، معاون استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد، ضمن تشریح وضعیت درخواست‌های مجوز از درگاه ملی مجوزهای استان گفت: از سال ۱۴۰۱ تا کنون تعداد ۱۲۲ هزار و ۷۸۲ درخواست در سامانه استان تهران ثبت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران عنوان داشت: از میان تعداد درخواست‌های ثبت شده بیش از ۴۱ هزار و ۴۰۰ مجوز صادر و ۵۱ هزار درخواست رد صلاحیت و ۸ هزار مورد انصراف و مابقی درخواست‌ها در دست بررسی و اقدام قرار دارد.

محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران نیز در ادامه بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار تاکید کرد.

علیمهری افزود: به منظور تسریع و تسهیل در اجرای کامل درگاه ملی در استان برگزاری جلسه توجیهی با رؤسای اتحادیه‌ها، اصناف و با حضور رئیس مرکز مزبور در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5863952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha